30.1.09

Närpes




Imorgon bär det av till Närpes, dit har jag aldrig varit. Det blir en hockeymatch där.
Jag kommer nog inte att få se så mycket av själva Närpes tror jag, kanske bara ishallen och kanske nån restaurang. Men det går bra det oxå:-)
Vi åker med buss dit på morgonen och det kommer nog att bli kväll förrän vi är hemma igen, eftersom det är ganska långt dit.

Så nu ska vi ladda upp med bananer, mandariner, juice, chips och smörgåsar att tugga på, i bussen, eftersom det blir ordentlig mat först mot eftermiddagen.

Inatt kommer min dotter att ha en kompis som övernattar och de var så glada så! Nu tror jag vi ska fara ut en stund. Kanske och skrinna en stund. Vi har bara varit inne hela dagen. Det börjar se lika ut varje dag här, denhär tiden på kvällen så kommer vi på att nu ska vi ut och ta frisk luft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar