7.5.09

Torsdag

Idag är vi uppe riktigt tidigt. Redan klockan 7 ringer klockan. Äldsta dottern ska igen en gång på fotbollsturnering. Senast gick det bra för flickorna och nu håller vi tummarna igen.
Jag skulle ju INTE kolla ishockin igår. Men jag kunde inte låta bli. Och med samma resultat som alltid. Jag blir så in i det att det tar på nerverna! Jag blir frustrerad så till tusen! Varför lär jag mig inte?? Jag mår bättre av att avstå från att titta! Men, jag ska minnas det till nästa gång...ååå...vad jag tyckte synd om "Lejonen", men de spelade ju så vimsigt mot vad de gjort tidigare i år. Är det självförtroendet som spökar för dem eller vad är det?

Kallt väder idag och mulet. Dimma.
Igårkväll var jag på ett Oriflame-party, det var första gången jag var på ett sådant. Vi fick testa olika krämer och somliga doftade så gott! Ikväll igen, blir det party. Men denna gång det tråkiga Tupperware. Men jag ska fara ändå, eftersom man då får träffa f.d arbetskompisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar