7.9.09

Måndag

Nu har vi varit och mathandlat. Och köpte några biffar som gick ut idag, så vi stekte dem då genast. Stekte även grönsaker, lökringar.....så det är egentligen konstigt att man inte får sjuk mage efter att man ätit mat och när man har stekt allt man äter.

Jag har ju sovit lite sämre sen jag slutade röka, men i helgen och speciellt förra natten sov jag riktigt dåligt. Och det som inte är så kul, är, att när man ligger där vaken i sängen och redan är trött men inte hittar sömnen, så kommer såna tankar som man inte annars har....tankar som kan skrämma eller som man får ångest av.....
Flera gånger har jag redan tänkt att det lönar sig inte att sluta röka om det ska bli såhär!

2 kommentarer:

  1. Anonym8/9/09

    Hoppas sömnen kommer tillbaka!!
    Kämpa på och lyssna till din kropp.. Den skriker säkert ännu efter en tobak, spec då du slappnar av.. Men men det borde ju bli bättre för var dag..
    Kom ihåg kaffe drickande också... Har hört att det är bra att dricka mycket vatten efter en kopp kaffe spec då man försöker sluta med tobaken..

    SvaraRadera
  2. Jo, inatt sov jag bättre. Jo, vatten är bra och brukar suga på en euchalyptus efter kaffet oxå. Då går det bättre.

    SvaraRadera