12.2.10

Tackar för hjälpen!:D

Tackar så mycket för den hjälp jag fick från "Fixa din Blogspot". Nu är bloggen precis som den var före och det finns inga onödiga texter före mina inlägg.
Snart blir det fredagsmys och kanske småbitar från OS som börjar.
Vi har en kusin på besök som ska övernatta här. Så vi borde göra nåt kul.
Lite kallt är det, så man vill helst inte gå ut. Men jag var ändå på språng just för att se om jag fick syn på älgarna grannarna hade sett. Mäktiga älgar. Men jag missar dem varje gång:/

2 kommentarer:

  1. Lisbet12/2/10

    Det skulle aldrig falla mej att gå och kolla om det finns mäktiga älgar därute! Du är verkligen modig. Jag skulle nog låsa in mej på toan i stället...
    Du har väl kameran i beredskap om du skulle få syn på dem?
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag var nog lite rädd oxå, men jag var på min vakt:) Titta mig noga omkring så de inte stod bakom träden:) Men det var bara spår kvar efter dem....nej, jag var nog så snabb så jag hann inte tänka på kameran.

    SvaraRadera