18.5.10

Måste skriva av mig aggressionen

Det är inte lätt att vara barn när man går i skolan och det finns elakingar! Och inte är det lätt att vara mamma heller! Satt en dag och pratade med en annan mamma, som berättade hur hennes barn blivit utsatta i vår egen skola!! Sånt får mig att se RÖTT!! Idag fick jag höra om en annan sak. En kille i en klass hade tagit fast en annan i samma klass, en annan från en yngre klass hade då gett sig på den äldre, men slag mot bakhuvudet!! Det gör mig så FÖRBANNAD att jag vet inte vart man ska ta vägen heller!
Nej, nu kommer det åska, mysigt...och sen blir det senare ikväll Vårfest med Astrid Lindgren...

4 kommentarer:

  1. Förstår din ilska - jag kan inte annat än hålla med!
    Titta in till mig så kanske du blir glad igen, du har något där :)
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  2. Jamen det ska jag göra, låter kul:)

    SvaraRadera
  3. Ta kontakt med skolan och/eller berörda föräldrar óch deras barn!!!

    SvaraRadera
  4. Jag tror det var så att en lärare skulle prata med dem....

    SvaraRadera