30.6.10

Hungrig som en varg!


Lasagnen puttrar på i ugnen! Molnen stör solen! Nästan en dikt där! Nåja, varmt är det iallafall! Hungrig är jag! Jag stekte potatis med korv till lunch, men det var så lite kvar så jag lät ju förstås de hungriga kidsen äta mer än jag!:) Och mycket mat behöver man när man går i simskola! Ojoj, vilka utropstecken som kommer idag!
Hursomhelst, igårkväll/natt åkte jag och min dotter till stan, vi kunde inte hålla oss borta från Twilight premiären. Filmen var nog jättebra, men nog kan man ju konstatera att alltid är den första filmen bäst! Ojoj, vad jag väntar på den filmen när "Bella" blir vampyr! Jag gillar inte alls när det ska handla om "Jakob" och blev nästan irriterad när "Bella" gav honom en ordenligt puss:/
Stackars Edward:D
Men vilket slagsmål det var när varulvarna och vampyrerna gemensamt utrotade de nyfödda, alltså de nya vampyrerna som jagade "Bella":)
Oj, snart ser det ut att komma regn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar