8.6.10

Tisdagen har flygit sin kos. Denna dag väckte min man mig alltför tidigt och jag som bara ville sooova vidare. Men han skulle ha med mig till samma ställe var han sågat ner granar, han var full av energi och ville hämta mer ved. Så vi åkte efter morgonkaffet till Vampyrparadiset d.v.s Fästingparadiset. Så tredje gången gillt jag drar alla grankvistar bort. Men nu säger han att det får räcka! Tur det, eftersom jag ännu tycker att det kryper över hela mig. Städade huset i eftermiddags, eftersom min äldsta dotter skulle ha filmkväll med Edward Cullen. Tydligen är det inte bara jag som är Twilight frälst, även hon och hennes vänner. Gräsmattan har jag klippt idag det oxå. Det växer så snabbt att det nästan syns.
Och ikväll blev vi portförbjunda hemifrån då när filmkvällen började, så vi drog iväg med bilen och stannade till hos min mans bror och hans familj. Där fick vi till min och pojkarnas glädje stanna en stund och vi blev bjudna på kaffe och hembakade bullar. Mumsigt! Han är bagare han, så han vet hur man får de godaste bullarna.

Fast.....mina bullar är nog goda oxå:P Hih...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar