1.5.12

Skål! 50.000 på sidräknaren sen 2007. Det är den räknaren jag haft sen jag började blogga;) Den räknar ju precis varje sidtryckning, även mina egna. Den mer pålitliga startade först i mitten av 2009 och har mindre sidvisningar.

1 Maj har vi firat idag! Vi åkte på förmiddan till vårt kalas-ställe. Vilket blev hos mamma som bor vid sjön. Och till min glädje hade isen försvunnit:) I söndags var den ju ännu kvar!  
Vädret var kallt, men det var riktigt skönt och varmt i solen där inte blåsten nådde oss!
Nu är vi hemma och det känns alltid tråkigt att en ledig dag får för fort!
 Imorgon blir det jobb blandat med tandläkartider...hur dumt är det inte att ha en tid 8:30 och en annan 14:00.
Tror minsann jag flyttar på dendär första så att jag inte hamnar och köra fram och tillbaka.

Kollade på Marintraffic idag och segelbåten syns inte ännu i radarn så det betyder att de är för långt ut till havs ännu.
Men det närmar sig och jag är så glad!:)
Jag visste inte att man även kunde kolla flygtrafiken, men min bror frågade om jag nångång kolla det.
Och när jag kollade blev jag paff av att se alla dessa flyg över Europa.
Det är inte lite!!
Om vi ska fortsätta så vet väl alla andra om denhär sidan oxå, som jag fick reda på bara för några veckor sen. Jättebra att veta vad alarmen handlar om.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar