10.9.12

Från och med idag ska jag bli en bättre och gladare mänska!  Från och med idag ska jag bli en bättre och gladare mänska!  Från och med idag ska jag bli en bättre och gladare mänska!  Från och med idag ska jag bli en bättre och gladare mänska!  Från och med idag ska jag bli en bättre och gladare mänska! 


Bort med alla bekymmer! Bort med all oro! Bort med all stress! 
"Allt jag kan säga om livet! Njut!"
Varför leva dagar till med att sura, eller stressa, vara irriterad??


Varför hetsa opp sig över minsta lilla sak?
Mänskor omkring en, smittas, av den negativitet som kommer ur en.
Om en annan har en bra dag, kan man lägga en tagg i deras glada tillvaro. 
Och inte vill man se en vän, sitt barn, en jobbarkompis bli orkeslös eller led för att man själv sprider den negativa atmosfären omkring sig!


Jag ska från och med nu, alltid när jag får en negativ tanke, 
överföra det till nåt positivt!
Jag ska sluta med att nedvärdera det jag gör!
SKiter det sig, så är det så! Man lär sig av misstag!
Och nu när jag skriver ner allt detdär, så är det opp till mig att bevisa:)
Men nu ska vi LE!:) Och shopping på Walmart får dig att le!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar