22.5.13

Kära älskade...hmmpff!!

Dessa skitiga skräpposter!! Av alla miljoner mänskor på jorden så får de säkert alltid någon lurad. Mig behöver de inte fösöka med! Och jag önskar verkligen att ingen tror på sånthär. Jag skulle gärna vilja svara dem som skickar dessa brev med ett drypande svar, men de är inte värda att lägga tid på och de har ju inget samvete så de sko ju int ens bry sig. Känner mig lite påhoppad varje gång för att ni tror att jag är så dum i huvet!'
Detta brev hade jag idag i min mail:

Kära älskade,

Livet är gradvis går ifrån mig på grund av min nuvarande medicinska
tillstånd och min personliga läkare anförtrodde mig igår att jag har bara men
några dagar kvar att leva. Mot bakgrund av detta bakslag, jag vill donera min egendom för humanitärt bistånd, eftersom detta har alltid varit planen för min sena make och förutom jag har inga barn.

I ett försök att ge en komplimang det goda arbete som Gud den Allsmäktige och önskan min sena
Maken jag donera summan på två miljoner Brittiska Pund till er .vidare din
bekräftelse på detta mail och informera mig om din nationalitet och aktuellt
plats för invånare, kommer min advokat underlättar grund processer för överföring av denna
arv till dig.

Må Gud välsigna dig när du använder dessa pengar klokt för arbetet med välgörenhet.

uppriktigt gäller,
Mrs Suraya lbrahim
Email: mrssuraya1970@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar