20.1.14

Måndagar går fort

Ja, visst är det så. Att ofta går måndagar fort förbi. Ikväll blev det lite övertid dessutom. Vi åkte hem halvsex. Men dagen gick fort, så det hann aldrig bli jobbigt.
Med dessa herrar till brorsor Pelle och Jukka som alltid är så snälla och så omtänksamma blir dagen riktigt fin. Pelle gillar dansbandsmusik, och Jukka röker pipa.



Idag stapplade jag över en låda så att jag skrämde halvt livet ur mig själv och de andra, mest för att det dånade så när jag föll handlöst. Det är en konstig känsla när man tror man har kontroll och så ramlar man och hinner inte ens blinka. Man blir lite chockad att det händer så fort...inga blessyrer och skråmor fick jag, så jag hade tur....



Nu blir det sovdags efter Skypandet...gonatt alla.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar