26.1.15

Bondost

Så har en måndag gått iväg och jag har uträttat mer än vanligt. Jag fick vår lägenhet städad så fin och kom efteråt mig iväg till bodypumpen som jag de senaste månaderna har haft små ursäkter för att undvika.
Men träning behövs för att hålla saker på plats. Kommer att vara stel i musklerna några dagar och kommer att ojja mig när jag ska t.ex sätta mig ner.

Efteråt vilade jag riktigt skönt hemma i soffan. Ja, efter dendär goda salladen och bondosten med sylt på.

Strax före två drog jag iväg till jobbet. 
Nu ligger jag här och går kanske på övervarv. Men ska ändå försöka hitta sömnen.

Vet ni, det är för härligt att höra älsklingen sova här bredvid! För ett år sen var han ännu på andra sidan av Atlanten.
Tryggt är det att ha honom här.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar