25.3.15

Egg-cited

Onsdag är här och nu börjar det bli dags med lite påskpynt. Dags att så lite påskgräs. Det har jag inte gjort på flera år, men nu känner jag för det. 


Sitter just nu hos tandläkare. Denna gång är det jag som har en tid och jag undrar vad jag ska hamna ut för. Fåse...


Jag önskar att det hade varit en massagetid istället eftersom min rygg är så skittrött. Jag har troligtvis, låsningar. Det knäcker till i ryggen ibland om nån lyfter upp mig när jag lägger armarna i kors, och det känns så skönt när det knakar och brakar. En annan sak som tyder på låsningar är att mitt långfinger domnar lite.


Kanske det är bara att kärringen håller på och blir gammal. Jag har nu oxå fått nya fula rynkor strax under ögonen och ingen kräm i världen kan fixa bort dem.

Om det såg uselt ut igår med vädret, ser det ut såhär ikväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar