7.5.16

Lördagsvandring

Vad är väl härligare än att fara och vandra en lördag. 

Jag borde ju bygga hus, men det tar vi senare idag....dessutom är vår tvättmaskin sönder så jag är in big trouble. Badrummet är fylld till bredden med smutsiga kläder.
Hamnar väl och se mig omkring efter en ny.

Jag har lite huvudvärk och jag kan känna att min nacke och axlar är spänd. Jag började med bodypump igen, i onsdags, och jag tror att det kommer därifrån. Och ja, mina ben....träningsvärk!

Hursomhelst har vi varit på vandring idag. Anmälde oss i sista sekund på Arbis webbplats. 
En amerikansk outdoor-guide från Seattle höll i tråden.

Han och hans fästmö har denna webbsida som är värt ett besök! Här får ni info om när vandringar ordnas om ni är intresserade.

Vi startade vandringen vid Svedja lägergård. Vi hade matpaus vid Långsjön. 
Underbar plats.
Några foton...













Nu är klockan halvsex och jag har varit till huset och lagt mera bergull i golvet. Och lade på en liten brasa.
Det är runt 20 grader ute fast det är halvmolnigt. Jag är rastlös just nu....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar