25.7.16

Lite less just nu...

Dagen började med bodypump på StudioZ. Som tack för att jag hjälpte mannen från Australien ville han bjuda på lunch.
Så vi åt buffén på Pavis. Där jobbar nu under sommaren fina Linda från jobbet.
Snygga kläder har de som jobbar på Pavis.
Dethär är Gus från Australien.


Efter lunchen tog jag mitt pick och pack och åkte ensam till Storsand eftersom pojkarna aldrig i hela världen ville komma till Storsand. De for och spela fotboll och frisbee-golf. Idag var det mer folk på stranden. Jag solade och simmade flera gånger. Det var så skönt!

Nu ikväll är vi hos mamma och hon har fått sin present från Australien.


Fast jag har mycket på gång under dagarna gör det precis hela tiden ont i mig för att jag saknar älsklingen. Förra natten sov jag inte alls. Ibland blir det ganska outhärdligt och jag blir riktigt nere. Dagen efter en sån natt vill man inte titta sig i spegeln. 
Det går inte att säga ännu när han kommer hem. Det finns ännu mycket jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar