18.6.17

The summerwind

Igår och idag har jag haft möjlighet att spendera timmar på shopping! Och det betyder inte att jag ser ut som kändisarna som kommer ut med 5 väskor fulla i var hand från varje butik och är så nöjda.


Nej, passionen i shoppingen för mig är mest att hitta olika stilar med att prova olika kläder. Att prova kläder är spännande och kul! Men för det mesta köper jag efter många om och men ett fåtal klädesplagg. 
Bl.a topen på fotot köpte jag från Vero Moda. 


Köpte skor från Citymarket eftersom jag glömde att ta med finare skor till storstan var min syster bor och på mig hade jag mina Adidas som var vita av gips-damm:) Så med lite finare sommarskor med s.k läderband som gick över tårna promenerade vi till Amarillo, där vi åt Chevreburgare med sötpotatis. Sååå delikat trots att det var en vegetarisk burgare! 

Efter middagen promenerade vi runt och plötsligt kände jag att nåt blev löst på skorna. Tittade ner och bandet över tårna höll på att gå av! Efter en promenad på 1km!
Idag åkte jag tillbaka med skorna och fick pengarna tillbaka. Förvisso var skorna på rea, men de borde ju hålla 1 år minst och inte några minuter.

Ja sen hittade jag tack vare syrran snygga dam-kostymbyxor i blått från h&m.

2 veckor kvar på jobbet och efter det börjar semestern. Det är visst midsommar nästa helg....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar