7.12.17

Skönt med fredag imorgon!

Det kändes ju lite som måndag idag eftersom gårdagen var ledig.

Ute är vädret inte bra! Det stormar och är kallt och ja, det är rent utav snöstorm! Nästan lite skrämmande hur vinden viner därute!

På jobbet har dagen gått fort. Jag var i köket ett par timmar och där går klockan fortare på något sätt.
Det finns ingen tid att stå och fundera där och då går tiden fort!

Det är tragiskt och sorgligt igen när en till ung kille har tagit livet av sig.
Men på något sätt blir jag inte så förvånad. Det är tungt att leva på denna jord och mår man inte bra psykiskt, klarar man det inte så bra.
Det är en stor rädsla man måste känna när ens barn inte mår bra.
Det skrämmer mig och får mig att oroa mig över hur mina barn mår.
Tänk om de inte vågar berätta om de mår dåligt.

Jag kan förstå att när man mår dåligt, att man då tänker att det kan inte bli värre om man dör, att det kan bara bli bättre. Det sorgliga är ju att de inte orkar ge livet en till chans och har helt enkelt gett upp.
Jag tänker på de som stod närmast denhär killen.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar