25.1.18

Total Body Workout

Min dag på jobbet var inte så bra. Jag fick en såndär panikstress när det fanns så mycket varor innanför dörren att ta emot och lägga in i system och hyllor. Men vi fixade det iallafall.

Men ibland när jag får dendär stressen i hjärnan så kan jag inte slappna av även när det lugnat ner sig. Min hjärna går på högvarv och det känns som att det enda som skulle ta bort stressen är att fara ut och springa!

När jag kom hem från jobbet gjorde vi middag och sen städade jag. Så skönt när det är rent och fint.
Klockan 19 for jag till Studio Z och testade på Total Body Workout.
It totally rocked!

Tidigare var denna timme Bodypump, så jag var lite tveksam ifall jag skule gilla det.
Men jag fullkomligt älskade det tunga passet! Och nu känns det riktigt avslappnande skönt!

Vädret då. Från det vackra vintervädret är det nu halka, med is och regn. Men det är nog skönt på ett sätt när det är varmare!

Om någon undrar så har min kusins operation gått helt enligt planen och nu är det en nervös väntan på hur återhämtningen går. Jag önskar så att allt går bra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar