5.7.18

Jag och min glömska😟😕😕

Shit!! Jag och min glömska!! Jag hämtade 19-åringen från jobbet efter halvfyra, och ringde minstingen som varit hemma heeela dagen och spelat, att nu måste han sätta sig på cykeln och cykla till Prisma.

För jag ville ha honom att göra nåt så han fick komma med och hjälpa mig handla till konfirmationsbaket. Jag tror vi fick det mesta av ingredienserna, men jag har nog för lite av allt. Men en bra början iallafall.

Ikväll ska jag börja med en blåbärskaka. Jag vill inte avslöja för mycket, ifall våra gäster läser, men senare lägger jag foton och recept.


Jim har fått huvudvärk han nu oxå och hans ögon är glansiga....

...nå till min glömska....när jag står i Prisma och är på väg till bakplåtspappret slår det mig som en blixt från klar himmel...Trucken!!!
Trucken som jag skulle köra in före jag åkte hem från jobbet glömde jag köra in!!

Det vara bara att köra tillbaka och göra det jag lovat göra. Nu är trucken i säkert förvar. Jag är trots allt glad att jag kom ihåg före det blev senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar