2.8.18

Bang & Bonsomer

Så vädret det ändrar vartefter minuterna går. Det verkar vara fruktansvärt svårt just nu att predict the weather. Alla meteorologer tycks ha samma problem.

På jobbet fortsatte det i samma stil. Inte så mycket som händer på lagret.
Och folk svettas och suckar i produktionen. Jag svettas ju fast jag inte gör så mycket....

En sak förgyllde min dag. Vi får ibland varor från Bang&Bonsomer och min före detta arbetskompis jobbar där nu. Idag kom en leverans med kolfibermattor och där instucken bland lådorna fanns en liten påse. Och i påsen fanns denna söta sak!


Jag blev jätteglad! Denna penna ska  jag vara riktigt rädd om! Den är ju helt fräck!!

Tog detta foto på jobbet. Dörrarna står vidöppna och det är lockande att se vattnet....


Såhär ser molnen ut nu....fåse vad som händer...


Det är 30 grader inne och 29 grader ute....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar