6.8.18

Dyster väg....

Tuggar i mig lite gott som älsklingen köpte mig. Han tyckte lite synd om mig. Jag mår inte så bra...

....sov dåligt förra natten och vaknade jättetrött. Det gick ändå bra från morgon på jobbet, men nångång efter lunch började jag känna mig konstig.

Himlen verkade må lika dåligt som jag idag....




Dendär känslan när näsan bränner och du är redo att nysa. En sån slags känsla fick jag i mitt huvud. Jag ska testa mig för bihåleinflammation imorgon om det fortsätter.
Har vilat hela kvällen och är trött.

Läser om alla dessa droger i Jakobstad. Jag vill låsa in alla dessa personer för ett år minst och läxa upp dem så att de aldrig nånsin igen vill se eller sälja droger!! Vad är det dessa personer försöker?? Vara tuffa?? Vara coola? Leva i nån slags fantasi film video musik kändis värld??? Det är så dumt och så sjukt och jag fattar inte att man inte fattar det!

Sekunden man ger sig hän till droger gör en dödsdömd, det verkar ju vara så att endera blir man mördad eller så tar man livet av sig, så jag fattar inte hur man vågar börja. Och folk ska sluta säga att vissa droger inte är så farliga! Där lurar man sig helt rejält!!

Jag tycker det är så ledsamt hur det har blivit och det skrämmer mig att det kanske bara är början på en mardröm. Vår stad gör inte tillräckligt....så kommer vår stad att bli ett trasigt övergivet ställe....som det har blivit på andra ställen....

Är det dethär såhär Jakobstad kommer att bli när vi lever i vår egen trygga värld och inte vågar göra något....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar