27.8.19

Dance Monkey

Förstås så sov jag ju knappt nåt förra natten. Så nu måst jag vila före middagen. Jag köpte mat från jobbet, så jag behöver int laga nåt. Hurraa!🤗 Det var nå gäster som int kom, så då blev det några lax och skinksmörgåsar kvarlämnade, som jag köpte.

Jag har fortsatt inventera och medan jag gör det lyssnar jag på musik. Jag försökte hitta nå podcasts, men det tar fär lång tid att söka....så det borde jag göra nån kväll.  Leta efter bra poddar.

Men det ska vara enormt intressant om jag ska lyssna. Det ska int vara nå fnittriga tjejer som snackar sex och sånt, och så tycker de ju, att de är så himla coola då. Sånt blir jag uttråkad av, och det är så mycket strunt som pratas i såna. Nej, jag vill hitta nåt, där jag lär mig sånt jag inte vetat tidigare. Typ om olika kulturer, hälsa, nyheter, resmål....











2 kommentarer:

  1. P3-dokumetär har myki intressant :) om du int har hört på he så ska du test!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Deela! Jag har ju nog hört om det. Så jag ska ta och titta närmare på det! Puss och kram!!❤

      Radera