29.3.21

Leave the door open

Idag var en lugnare dag på jobbet, det är alltid bra för då hinner jag kolla upp hur det ser ut i andra delar av lagret. Önskar att resten av veckan fortsätter i samma stil. Vi slutade samtidigt idag jag och älskingen, vid halvfyra. Vi hade nämligen ett tidpunkt att passa på församlingen. 

 Igår var det lite smått skrattretande, när vi satt och tittade på en serie vid tio, och jag insåg att klockan på min "tab" inte verkade rätt. Min intuition sa mig att klockan ändrats, så jag googlade och visst var det så. Så det kändes nog lite tråkigt att inse att klockan var halvtolv när vi for och sova. Det är ju försent för en söndagkväll.

I helgen lyssnade jag på dessa låtar under min promenad, tyckte de gav energi i stegen.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar