15.1.23

Stum...

Jag läser nyheterna minst en gång per dag. Och varje gång blir jag så bestört över hur uselt allt är. Bilderna från Ukraina är helt otroligt hemska!! Ukraina bara tar emot hela tiden, medan Ryssland står orört. Jag hoppas dethär kriget snart är över. Vad har detta krig fört med sig till goda för Ryssland? Ingenting! Jag är helt stum! För jag förstår inte! 

Ryssland skulle ha haft all chans i världen att göra sitt land, så eftertraktat för turister!  Men istället fortsätter de att skrämma bort alla och göra folk så arga på dem, att ingen nånsin igen vill sätta sin fot där. Jag kommer aldrig förstå! Det är helt otroligt hur stort landet är! Och de bara förstör ju allt för sig själva!! Som sagt! Kommer aldrig att förstå! Jag blir bara så ledsen och stum.

Snart ska jag föra sonen tillbaka till tåget. Sen drar han iväg till armén. Jag ber för honom varje kväll, att han ska klara sig bra. Men det knyter ihop sig inom mig, när jag tänker på alla de oskyldiga pojkar som tvingas dra ut i krig för att en hemsk, hemsk, hemsk människa ges tillåtelse att låta det ske!!! Vad har vi mänskor för fel??? Som låter det ske!!! Jag ber även för fred! Att Gud ska skydda vårt land. Jag brukar tänka mig att Gud skyddar vårt land, med änglar som står hand i hand som ett stängsel runt hela vårt land. Och att i luften flyger änglar ovanför och skyddar oss. 

Hoppas nu då att sonen blir fri från hans flunssa. Så att han orkar med alla uppdragen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar