31.3.24

Mexiko

Det är stort att få gäster från Mexiko. Älsklingen gjorde en 🍲. Karelsk stek som han lade i vår "crockpot" och lät det slökoka hela dagen. Skalade potatisar, en hel kastrull full, 12 personers middag, trodde hela tiden, att vi var 10 personer, eftersom jag glömde oss två🫣. Maten räckte ju bra till, men jag hade dukat bordet för tio🥴. Men vi rymdes bra runt bordet ändå❤️





Det blev en fin kväll och väldigt vänliga, rara människor❤️ Himmelsk jordgubbstårta var underbart god som alltid. Den Cheesecake jag gjorde var god, men ändå inte en favorit för mig. 

I morse när jag vaknade kändes det som att klockan inte var så mycket, men jag ville stiga upp. Jag blev lite paff när den visade 8:34 på telefonen.... men sen insåg jag ganska hastigt att den digitala klockan visade 7:34....så klockan ändrades inatt till sommartid.

Nu ska vi snart fara till kyrkan.... Jesus har uppstått och vi ska fara och fira det! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar