22.6.24

Midsommar đŸŒŒ

Jag har druckit vin till den grillade kycklingen och jag kÀnner mig lite yr. Jag har haft en dÄlig dag. Mitt humör har varit vÀldigt nere. Vad Àr vÀl bÀttre dÄ Àn att dÀmpa dessa kÀnslor i ett glas av vin.... jag kÀnner mig som Lady Whisledown. Fake!

Men nu kÀnns det bÀttre. Vin och ett samtal vid middagen fick mig att mÄ bÀttre. Midsommarafton tog vi hundarna ut till MerilÀ. De simmade. BÄda hundarna njöt.
Vi grillade korv nĂ€r vi kom hem. Tittade pĂ„ Tarzan. 

Idag har jag stÀdat och tvÀttat klÀder frÄn vandringen. TvÀttstÀllet nÀstan brakar ihop. Syrran och hennes man Àr pÄ vÀg hitÄt. De har landat i Finland efter den lÄnga resan frÄn Sydney. Eller syrran gjorde den resan egentligen ensam. Med stop troligtvis i Singapore.

Midsommarmusik:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar