13.5.08

EEG-svaret...

...fick vi idag angående vår 9-årige son, han med ticsen. Allt var OKEJ!:-D:-D:-D

Under helgen som gått hade vi ganska fullt upp eller istället kan man säga att vi har gjort mycket. I fredags hade vi då bastugäster och grillade korv.

På lördag var vi ut och försökte få nån början med vår trädgård m.m
På kvällen var vi på ett födelsekalas, vi är faddrar till pojken som fyllde år.
Vi var oxå med en blomma åt svärmor...

Söndag var det morsdag, blev väckte av min man och våra barn med kaffe på säng!:-D
Vilka fina saker jag fick:
*4-åringen en penséblomma i en fin korg som hans dagmamma hjälpt honom med.
*6-åringen hade en fin tygväska med en text på, "världens bästa mamma"
*9-åringen hade en annan tygväska, mera som en toalettväska och precis som i fjol en mapp med dikter i skrivna av alla elever i klassen, dikter om egna mamman. Och alltid lika roligt att läsa.
*10-åringen hade ett jättefint kort med fina dikter på.
*Min man hade ett presentkort till Hälsans-hus, helkroppsmassage, underbart!:-)
Jag kommer troligtvis att somna under den 2h långa behandlingen:-D

Senare på söndag var vi och hälsade på mamma.

Nu har det skitit sig för mig med cigaretterna, har rökt nu...och få se vad det blir av detta:-(:-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar