9.5.08

Friday

If you want it

You already got it

If you thought it

It better be what you want

If you feel it

It must be real just

Say the word and imma give you what you want....

...om du lyssnar på radion på dagarna så har denhär låten spelats om och om igen.....du får själv lista ut vad det är....

Så var det redan fredag, jag har redan hunnit vila och jag ville så gääääärna sova, men det är så svårt att slappna av, men ändå är det skönt att vila.
Jag borde ha städat istället eftersom vi får bastugäster hit ikväll.
Men jag tänkte att, nog förstår de säkert att man inte orkar städa en fredagkväll efter jobbet:-D
Nåja, bastun och badrummet är ju ett måste att städa om man ska ha nån hit och bada, så det ska jag snart göra...
På jobbet har det varit en riktigt trevlig stämningen, det är det alltid på fredagarna.
Få se nu om det blir att åka oxå imorgon till jobbet...det får vi reda på senare om vi kan städa den båt som ska sättas i sjön söndagkväll eller om vi ska städa senare.
Nu har jag druckit kaffe och känner mig lite röksugen, så det blir nog att ta ett tuggummi nu, bara xylitol, inte nikotin.....
På söndag är det Morsdag och det blir spännande att se vad min man har köpt, eftersom han talade om nånting igårkväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar