18.2.09

Onsdag

Huh....hoppas stressen rinner av mig snart.....usch vad det är hemskt egentligen att vara stressad. Paniken som känns av i hela kroppen....:-/
Det har varit så kallt denna vecka så jag har kört barnen varje morgon till skolan. Kanske de är lite bortskämda då, men om temperaturen är runt -18, så skulle iallafall inte jag heller vilja cykla iväg om jag var lite trött...och så kallt!
Imorse blev det lite sent förrän vi kom iväg, så jag tryckte gasen nästan i botten när jag skulle backa ut från gården, och det resulterade ju i att jag hamnade i snödrivan. Det blev att mocka lite snö då förrän man kom iväg....det tog bara nån minut för att få bort snön, men redan sena, och nu blev det ännu senare förrän vi kom till skolan....och det stressade ju opp mig rejält att behöva ha så bråttom.....hela tiden snurrar det ju i huvet, fortare, fortare...
http://www.youtube.com/watch?v=RhcAd-CNgOs

Igårkväll blev det ingen pappahockey p.g.a kölden, istället for vi till simhallen ett gäng och simmade. Det var riktigt uppfriskande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar