18.1.10

Det va fö härlit..

Det var första gången idag jag testade skidspåret i Kokkola. Vi for dit hela familjen, iallafall alla utom äldsta dottern som tycker hon är för gammal numera för att hänga med oss. Det är nog det bästa skidspår jag nångång åkt på. Så det blir garanterat fler gånger i sån trivsam och vacker miljö. Drömde mig bort ett tag i skidspåret och låtsades att vi var i Lappland....och det kändes ganska verkligt:D
Tidigare hade jag inte alls varit på gott humör. När min man kom från jobbet fick han ta emot min irritation över alla möjliga saker och jag frågade honom om vi inte kan flytta till ett annat land....:-P
Men efter att ha fått andas frisk luft och avreagerat mig med att staka på i skidspåret, så gick det över....nya tag nu!





3 kommentarer:

  1. Blev din man förskräckt då han hörde att du vill att ni flyttar till främmande land? :)

    Låter härligt med skidåkningen. Tänk så lätt flyttlusten kan försvinna. Några stavtag bara.

    SvaraRadera
  2. Anonym19/1/10

    Annat land? :-D Jag har inte heller varit riktit på humör..men mera då känslig och lessen..jag vet inte eg. varför. Men det går säkert över bara vi kommer oss iväg mot Jeppis snart!
    /Monika

    SvaraRadera
  3. Nå, Lisbet, han lyssna förståeligt på...och jag tror nog att han sko ha komi mee:D
    Ja he är nog så härligt med skidning och skrinning...underbart!
    Samma här Monika...
    Ja, kom på besök nu så ni får träffa alla bekanta så känns det säkert bra igen efteråt...

    SvaraRadera