22.7.17

Alone Season 4

Idag fortsatte älsklingen med att lägga gips. Och jag trimmade det hög-hööga gräset. Jag var säker på att fästingarna "alibässarna" skulle kräla över mig när jag var färdig, men jag hittade inte en enda.


Den ena dagen när jag var ute och målade krälade 2 stycken på mig. De är så obehagliga! Jag trimmade i flera timmar idag, men ändå blev jag inte färdig.

Jag klädde mig riktigt ordentligt! Trots att solen sken. Höga gummistövlar som jag tejpade ihop med mina byxor. En mössa under hjälmen för att inte fästingarna skulle hitta mitt huvud....

Mitt öra bråkar lite igen, så jag är rädd för att det håller på och går mot hörselgångsinflammation igen.
Vet ni att sedan semestern började har halsbrännan försvunnit. Jag hoppas den inte kommer tillbaks när jag fortsätter jobba! 

Ikväll har vi bara chillat hemma, sådär skönt med burritos till middag och glass till efterrätt...

Vi har nu börjar titta på fjärde säsongen av reality-serien "Alone".
Missa inte denna serie!
Denna gång åker inte deltagarna ensamma till en ö, utan med en familjemedlem. Förvånande att vissa deltagare ändå hoppade av första och andra dagen...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar