8.3.18

Antibiotika

Min pms har nått höjden för denna gång och jag hatar allt och tål ingenting. Jag har detdär syndromet att jag kan vara småspydig åt andra, men ack den som säger nåt tillbaka. Hoppas det går snabbt över!!


Dagen på jobbet var bra iallafall.
Men eftersom 18-åringen inte blivit  bättre och har nu så ont i halsen att han inte kan tala och knappt dricka vatten, tog jag honom idag till en sjuksköterska som tog crp och svalgprov.

Crp:n visade nåt över 70 så nu ska han äta antibiotika i 10 dar.
Han fick även en starkare hostmedicin. Svalgprovet får vi reda på, på måndag. Dessutom har hans ögon börjat bli inflammerade ikväll.
Det är synd om honom...

Idag avslöjade mina foton vilken stor skillnad det är på månaderna år från år. De båda fotona är tagna nästam samtidigt.

Såhär ser det ut nu....

och såhär var det 8 mars 2014


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar