12.3.18

Bältros

Idag har jag varit sååå trött. Mitt humör har ännu int svängt. Men hoppas det gör det så småningom.
Det blir att lyssna på musik nu efter middagen. Det brukar alltid ta bort dendär surtant-känslan.

Träna tänkte jag göra ikväll. Det känns som att det är längesen jag tränat nu. Bodycombat blev det! Och roligt va det!


18-åringen var på återbesök idag och crp:n var på 29. Svalgprovet var bra, men ni kan tro vilken förvåning det blev när jag fick reda på att han har bältros!!

När immunförsvaret är dåligt och jag läste att vattkoppsviruset finns i kroppen hela tiden, så då kan det aktiveras och då fick han bältros.
Han har inte lidit av det ännu, så hoppas det fortsätter så tills det försvinner.

Nyaste med Taylor Swift

LOGAN PAUL!!😀


Här är den officiella av Logan Pauls
nyaste😊
LOGAN PAUL NUMBER SONG

RITA ORA

PETE PARKKONEN

NIALL HORAN






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar