15.7.18

🏖Destination Finland☉

Finland visar sig verkligen frÄn sin bÀsta sida just nu. Det Àr ju dethÀr vi har velat ha! Det Àr dethÀr vi reser utomlands för! VÀrmen, solen...

....jo, sĂ„ finns det ju mĂ„nga som inte  alls gillar det. Jim Ă€r en av dem. Han klarar inte av vĂ€rmen. Men han kommer nog sĂ€kert att hitta ett svalt stĂ€lle pĂ„ jobbet.

Margita pÄ jobbet dÄ. Hon kommer sÀkert att stÀlla sig i ett kylskÄp och inte komma ut förrÀn det blir kallare. Jag hoppas hon hittar nÄt svalt stÀlle var hon kan njuta av semestern.

Hur mÄnga veckor som helst har vi haft sol och vÀrme. Och inkommande vecka! Ser ut att bli vÀrmerekord för i Är.

Det varnas för vÀrmebölja och det varnas för skogsbrand.
Man, I love Finland right now! Och bÀsta Àr att jag har Ànnu 2 veckor semester!


Vad vi hittar pÄ imorgon vet jag int Ànnu. Men pÄ listan den kommande veckan finns planer pÄ att Äka norrut, och gÄ pÄ Europeiskt mattorg, besöka Tankar....och jag mÄste vÄga ta mitt första dopp!!!

Idag var en dag igen med slipande och spacklande. Vid dagens slut vÀrkte det i armar, rygg och benen var trötta. Nu Àr det skönt att vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar