3.1.21

Söndag 3 december...oooops. Januari

By the way. Dedär "outdoor" byxorna jag talade om för ett par veckor sen. De skickade jag tillbaks till Revolution race. Byxorna var obekväma och såg knasiga ut på mig. Så det passar nog någon annan bättre. 

Jag får nog köpa några andra ytterbyxor att ha på jobbet. Dörren är lite gles där jag är, så jag får även gå med yllesockor när det blir minusgrader.

Idag är det söndag. De senaste dagarna har jag sovit lite konstigt. Kanske jag borde skippa kaffet helt när vi jobbar, men det är nåt speciellt med att ta dendär ovanliga, för mig, kaffekoppen under dagen. Idag skippar jag nog den, för imorgon ska jag till jobbet och behöver sova ordentligt. 

Har drömt flera mardrömmar de senaste nätterna, till och med så att min ena hand var alldeles öm på morgon, för i min mardröm, gisssr jag, att jag knutit ihop den ganska hårt. Förra natten, vet jag inte om jag drömde eller var i vaket tillstånd, men målarburken och penseln jag hållit i de senaste dagarna snurrade i min hjärna. 

Ibland tror jag spikmattan jag ligger på före jag somnar, gör så att jag drömmer mer. Det tråkiga är väl, att när jag minns mina drömmar, så har jag inte sovit tillräckligt djupt.

Kursen med Bodypump som börjar på tisdag, inser att jag missar första passet, eftersom vi ska på middag. Men tar igen det veckan efter då.

Idag fortsätter vi jobba med listar och kök. 

Igårkväll gjorde älsklingen italiensk middag. Pasta puttanesca med röd vin. 

Doften av vitlök och oliver som kokar i tomatsås...mmmm....receptet hittar ni på mina Favoritrecept. 

(Visa webbversionen)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar