29.9.21

Blücher

Dagen gick bra. Mina dagar just nu går i nervösa moment. Inför kommande resa att hälsa på familjen. Älsklingen och jag ska fara och träffa hans familj och resten stannar här hemma. Nån dag vill jag ta dem alla med och visa dem New York. 

Min nervositet går ut på att nåt ska vara fel med intygen med mera. Jag kommer inte att känna mig lugn förrän jag sitter i flyget. Så före det känns allt osäkert. 

Idag då. Har inventerat Blücher delar...och efter två åkte jag hem, hämtade bilkärran och sen vidare till naprapat Bengt. Han hittar alltid de rätta knutarna att knåda. Och som det knakar. En sak han gör i slutet när jag sitter upp, är att han drar och stretchar framsidan av halsen på båda sidorna och det känns så bra. Så det borde jag testa själv om jag lyckas med det. 

Efter naprapaten for jag till dotterns och lassade på gamla möbler och körde det till Ekorosk. Ikväll till middag gjorde jag kycklingklubbor i ugn med ris och kokt broccoli. På broccolin lade jag olivolja, parmesan och flingsalt. 

Senare ikväll har jag inte gjort nåt vettigt alls....slöat i soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar