24.11.21

Tröttast man kan vaa

Dagarna är lite ovanliga och konstiga när man är så van att sluta halvfyra och nu plötsligt slutar jag halvtvå. Det är skönt att ha flera timmar av dagen ledig. Igår julpyntade jag efter jobbet.  Lilla julgranen och även ljusstaken och några tomtar står nu framme. Ännu har jag inte fått till det, med nån fin julinredning här i nya huset. Det borde ju vara så moderna julsaker föt att få det att passa in. Men tji vetja.







Det är ju trots allt lillajul på lördag. Snön som kom har smält bort, men det kommer ny snart.

Sen igårkväll, for jag på Bodypump, vilket resulterade i att jag dagen efter, idag, har varit så trött, att jag åkte hem från jobbet vid elva. Jag fattar inte! Hur kan jag bli så trött?? Det är slarv från min sida eftersom jag igen har skippat att träna och då när man börjar från noll, så går det dåligt. Jag vilade under täcket i tre timmar när jag kom hem idag, kanske jag sov, men det kändes lite bättre när jag kom mig upp igen.

Kanske man kan även skylla det på inventering i helgen, som inte var tung alls, eller på hunden...

Idag är det exakt 10 år sen jag satt vid middagsbordet och firade Thanksgiving med "the crew" från S/Y Visione. Det var en underbart spännande tid....men minsann galen på både gott och ont. Imorgon är det Thanksgiving. 

Dethär var en av mina favoritlåtar på den tiden. (Visa webbversion)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar