25.1.22

Enchiladas

Idag på menyn hade jag prickat in mexikanskt, Enchiladas. Och visst fick jag det att bli gott oxå. Receptet finns här. 


Jag skickade ett foto till Diego, dotterns pojkvän. Jag var ju lite stolt över min middag.


Efter jobbet idag, for jag till Reviva. Bara för att jag var intresserad av att få lite svar. Ni kan kolla in vad man gör där.


Ska senare få lite mer info till mailen. Och fick även tips på hur man ska andas för att slappna av. Visste ni att vid höften, nu vet jag inte om jag beskriver det här rätt, men i höften finns nåt som man spänner vid stress och det påverkar andning och gör axlar stela med mera. Så det var intressant att höra. Så jag ska testa dendär andningen före läggdags.

Idag cyklade jag inte till jobbet. Så ikväll var jag på en kort länk. Såhär ser dagens aktivitet ut.




Men, som sagt. Man kan inte låta denhär nya Garmin klockan, som jag berättade om för några dar sen, låta ta överhand. Utan att ta det med en nypa salt. Visst är det bra att tävla mot sig själv. Men det viktigaste, är att må bra när man rör på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar