4.3.23

Loma och träning

När jag läser mina inlägg känner jag nog hur slitsamt det är med för lite sömn. Man kan höra hur jag stapplande tar mig fram. Men nu har jag sovit bättre. Så jag undrar ju om astmamedicinen faktiskt påverkar. Det lär visa sig. 

Igårkväll kom äntligen militärsonen hem. Och han är hemma till måndag. Men han har inte träffat sina kompisar på länge, så han kommer nog att vara med dem en hel del. Men det var så roligt att se honom. Och han verkade så mycket gladare och friskare. Så tack alla som bad och tänkte på honom när jag frågade. Det hjälper! 



Jag var så tacksam igår när jag gick och lade mig. För jag hade en verkligt bra känsla. Det verkar inte ta ner hans humör trots att han hamnar vara ett år i militären. Det var så intressant att höra vad de lär sig. 

Även sonen som bor i Esbo, får en bra helg. Nu sko hans kompisar åka härifrån och spendera några dagar med honom. Bra för honom!!



Älsklingen och jag kom just hem efter en skön promenad. Vi träffade två grannar med sina hundar, Hugo och sen en mindre hund, och Finn uppförde sig, det kändes bra!! 

Idag tror jag att jag ska fara till gymmet! Det nya Ole Fit är verkligen bra! Dessutom får jag sitta i bastun efter min träning. De har en såndär cool bastu-ugn. Man öppnar bara luckan och sen bastar man. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar