8.5.21

Stort steg❤

Det går int så bra med min sömn nu. Jag har helt enkelt jobbat för hårt och fast jag är trött och det är skönt att vila, är det nånting i min hjärna som inte släpper mig att sova.

Imårse steg vi upp på nytt ställe, i sovsäckar. Det är första gången under alla dessa år, som vi sovit här vid huset och det blir ju en fortsättning .🙏🤭😀😍


Nu är det på gång! Det känns ännu lite som en dröm. Imorse när vi satt här och åt frukost, kändes det drömlikt och det är lite svårt att ta in det. 

När jag öppnade ytterdörren, hörde jag fåglar av alla de slag. Måsar, småfåglar, svanor....och jag hoppas verkligen, att man i fortsättningen kommer att vakna till denna fågelsång här.

Läste annars på nyheterna om skarvarna. Jag gillar ju inte dessa fåglar. De ska ju inte vara här i vårt land egentligen. Och som de förstör naturen, nåja, vem gör int! Men de skiter ju ner holmarna, så att allt dör av deras frätande "poop". Men, nu verkar det, som om örnarna, håller på och räddar oss från dessa skarvar. 

Örnar vs Skarvar

Ikväll ska vi och hälsa på min mamma. Vi ska fira morsdag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar